:-)

This is just a little diary of mine :) Welcome.

Daisypath Graduation tickers

Monday 7 July 2008

my thoughts, my mood

Today, I started to use my new painting brushes that i bought a few days ago. ahaha terasa mcm best la pulak, quality lebih baik dari berus2 aku yg sebelum ni. kejap lagi mungkin aku sambung kaler2 semula.
Harini aku bawak 'anak' aku pegi playground kat govanhill park sbb dia meragam pagi tadi, mungkin dia bosan sbb takde kawan. aku ajak abg teman sbb tak berani pergi sendiri..pastu ternampak james bersama anjingnye, rocky kat situ. ada la dlm 1 jam Nini main, lepastu we set off. balik tu aku sambung buat lukisan niece mr coyle, susahnya lukis mata cek mek ni..!
lepastu ibu call, she asked me to cook something sblum ayah pegi kerja, aku mntak tolong raihan pegi beli chicken, n then aku masak ayam kurma, dgn sayur daun & carrot. dah masak lauk, tp nasi lupa pulak nak masak! adoyaii (epin's fav word)..ayah makan nasi goreng semalam je..hikhik apa la aku ni.

last night I read much about our hot politicians, anwar, najib, dan kes altantuya tu. and then sebelum aku tido, aku fikir..kenapa org2 yg jahat disanjung2, diberi kuasa, dipandang mulia, tapi org yg baik2 difitnah, dan dizalimi..? kenapa? kenapa? apekehe?

No comments: