:-)

This is just a little diary of mine :) Welcome.

Daisypath Graduation tickers

Friday 27 June 2008

tgh sakit tengkuk, sakit otak, sakit mata.

harini aku dpt commission baru dari seseorang, dia nk family portrait.
aku risau jugak sbb tak penah buat family portrait sebelum ni..
size besar mana pun aku belum dpt nak agak..aduhh..
ni dah dekat sebulan cuti, tak jalan mana2 pun lagi. ingat esok nak pegi kelvingrove art gallery, tengok lukisan2 kat sana...kena pegi sorang2, takleh ramai2...kalau ramai2 mesti asyik nak kena cepat je..tak dpt study betul2.
semalam aku pegi tahlil rumah pakcik salim..ayah dia meninggal. balik tu, ada student dari german dtg rumah..aku terus masuk bilik, solat, etc.
aku taktau nape, tapi hubungan aku dgn sbahagian org mcm asyik tak kena je kebelakangan ni. mcm aku cepat bosan, rimas, geram, fed up...diorang mesti kata aku sombong. ish..biar la.
i guess kepala dgn hati aku tgh tak stabil kot...asyik ingat benda lama je..ishh entah!
ok aku nak solat.

No comments: